sivanslivsomhund

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Sommaruppdatering

Av Josefin Sundin - 5 augusti 2012 17:00

Jag visste att det kunde och förmodligen skulle bli såhär.. jag tyckte det var kul med en blogg i början men sedan svalnade intresset och uppdaterandet här uteblev. Ska ändå försöka skriva en rad eller två här ibland om inte annat för min egen skull. Är roligt att ha något skrivet om Sivan som man kan läsa senare. 

Precis nu, då jag äntligen tagit mig tid att sitta här vid datorn, blev det plöstligt dags för agilityträning med Frida och Ila. Kul!

Ett inlägg om vad vi pysslat med i sommar kommer fram över och fram till dess bjuder jag på en bild på mitt skendräktiga   

 

 

 
 
Ingen bild

Erika

9 augusti 2012 23:07

Skriv mera ;)! Jag vill läsa!
Kram

 
Ingen bild

Susanne och Per-Erik

12 augusti 2012 21:44

Vi vill också läsa..... :)
Ser ut som om Sivan är sugen på något gott!? ;)
Tack för Piteåvistelsen.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Sundin - 3 april 2013 15:09

Nu börjar det äntligen bli lite varmare ute och jag tror att både jag och hundar känner hur det spritter i benen. Hundarna slår dövörat till och vill mycket hellre lukta på alla nya dofter som kommer fram då snön tinar. Sivan börjar också vilja vara ...

Av Josefin Sundin - 18 februari 2013 16:05

Som jag skrev senast ska jag tävla med Sivan i rallylydnad under våren. Nu har jag äntligen tagit tag i saken och anmält oss till en tävling i maj. Så spännande! Den 23 mars ska både Hilding och Sivan ställas i Skellefteå på en inofficiell tävling....

Av Josefin Sundin - 3 januari 2013 13:50


Livet som tvåhundsmamma går vidare. Även om det inte verkar så då man kollar uppdateringen på bloggen... Hilding har blivit fyra månader gammal och han har vuxit otroligt mycket i både kropp och knopp den sista tiden. Fortfarande är han världens lä...

Av Josefin Sundin - 23 oktober 2012 15:39

Vi kämpar på med Sivans rehab här hemma. Två gånger har vi hunnit vara hos sjukgymnasten för rehabträning på löpbandet. Beskeden därifrån har varit helt och hållet positiva. Hon belastar som hon ska, hon går som hon ska, hon sträcker ut leden som hon...

Av Josefin Sundin - 9 oktober 2012 16:40


... har Sivan äntligen fått gå sin första lilla promenad. Efter två veckor i stillhet inomhus med bara korta kiss och bajsstunder ute var det underbart att få gå en liten sväng med henne igen!   Domen hos veterinären blev inte osteochondros som d...

Presentation


Josefin och Sivan

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards